Pusztai Gabriella et al. Felsőoktatási hallgatók és fogyatékossággal élő társaik: A fogyatékosság értelmezései a szakmai és köztudatban. (2014) KAPOCS 1588-7227 13 4 23-36
[Idézéskapcsolat:28816056]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28816056
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2020-02-19T09:38:22.889+0000
Létrehozás dátuma
2020-02-19T09:38:18.385+0000
Létrehozó
Pető Ildikó (neveléstudomány)
Duplumellenőrzés
2020-02-19T09:38:22.976+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-02-19T09:38:22.976+0000
Közlemény
Pető I et al. A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve. A Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE). (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 11 66-82
Közlemény MTMT azonosítója
2244219
Kapcsolódó cikk
Pusztai Gabriella et al. Felsőoktatási hallgatók és fogyatékossággal élő társaik: A fogyatékosság értelmezései a szakmai és köztudatban. (2014) KAPOCS 1588-7227 13 4 23-36
Idézőközlemény MTMT azonosítója
25592248
Független
Igen
Független OK
oldal
23
Link
/api/citation/28816056
Címke
Pusztai Gabriella et al. Felsőoktatási hallgatók és fogyatékossággal élő társaik: A fogyatékosság értelmezései a szakmai és köztudatban. (2014) KAPOCS 1588-7227 13 4 23-36
2020-09-30 21:56