{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-19 14:14", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 28764943, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "deleted" : false, "lastRefresh" : "2022-01-10T12:57:10.117+0000", "lastModified" : "2020-01-27T18:27:30.885+0000", "created" : "2020-01-27T18:27:26.438+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10023289, "link" : "/api/author/10023289", "label" : "Daróczi Miklós (Gazdálkodás- és szervezéstudomány)", "familyName" : "Daróczi", "givenName" : "Miklós", "published" : true, "oldId" : 10023289, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2020-01-27T18:27:34.434+0000", "lastDuplumSearch" : "2020-01-27T18:27:34.434+0000", "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 3304931, "link" : "/api/publication/3304931", "label" : "Husti István et al. A minőségügy új kihívásai az „Ipar 4.0” tükrében. (2017) MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 1789-5502 26 11 23-41", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A minőségügy új kihívásai az „Ipar 4.0” tükrében", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1253570, "link" : "/api/publicationidentifier/1253570", "label" : "Matarka: 2664995", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "2664995", "realUrl" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=2664995", "published" : false, "oldId" : 1814017, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 2148570, "link" : "/api/journal/2148570", "label" : "MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 1789-5502", "pIssn" : "1416-9576", "eIssn" : "1789-5510", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 2148570, "snippet" : true }, "volume" : "26", "issue" : "11", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 19, "publishedYear" : 2017, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 3304931, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 3304931, "related" : { "otype" : "Thesis", "mtid" : 30849957, "link" : "/api/publication/30849957", "label" : "Turzai-Horányi Beatrix. A magyarországi autó-márkakereskedések életútja és a 2008-as válság hatása a fejlődésükre. (2019)", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 9, "link" : "/api/subtype/9", "label" : "PhD (Disszertáció)", "name" : "PhD", "nameEng" : "PhD", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "listPosition" : 867, "published" : true, "oldId" : 9, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A magyarországi autó-márkakereskedések életútja és a 2008-as válság hatása a fejlődésükre", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 16103809, "link" : "/api/publicationidentifier/16103809", "label" : "DOI: 10.14751/SZIE.2019.054", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 6, "link" : "/api/publicationsource/6", "label" : "DOI", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10001, "link" : "/api/publicationsourcetype/10001", "label" : "DOI", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "DOI", "nameEng" : "DOI", "linkPattern" : "https://doi.org/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 6, "snippet" : true }, "oaType" : "GREEN", "oaFree" : true, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "10.14751/SZIE.2019.054", "realUrl" : "https://doi.org/10.14751%2FSZIE.2019.054", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 16103810, "link" : "/api/publicationidentifier/16103810", "label" : "Repozitóriumban: http://phd.szie.hu:80/?docId=16232", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 142, "link" : "/api/publicationsource/142", "label" : "Repozitóriumban", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Repozitóriumban", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 142, "snippet" : true }, "idValue" : "http://phd.szie.hu:80/?docId=16232", "realUrl" : "http://phd.szie.hu:80/?docId=16232", "published" : false, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 161, "publishedYear" : 2019, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : false, "oaLink" : "https://doi.org/10.14751%2FSZIE.2019.054", "published" : true, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 30849957, "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentions" : [ { "otype" : "Mention", "mtid" : 415199, "link" : "/api/mention/415199", "label" : "p. 46.", "listPosition" : 1, "page" : "p. 46.", "published" : false, "snippet" : true } ], "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/28764943", "label" : "Turzai-Horányi Beatrix. A magyarországi autó-márkakereskedések életútja és a 2008-as válság hatása a fejlődésükre. (2019)", "template" : "