Fathi Jalil et al. Effects of Blog-Mediated Writing Instruction on L2 Writing Motivation, Self-Efficacy, and Self-Regulation: A Mixed Methods Study. (2019) JOURNAL OF RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS 2345-3303 2588-3887 10 2 159-181
[Idézéskapcsolat:28679725]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28679725
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2020-01-10T02:39:39.828+0000
Létrehozás dátuma
2020-01-10T02:39:39.828+0000
Létrehozó
WoS import (admin)
Validálás dátuma
2020-01-10T02:39:39.806+0000
Validálta
WoS import (admin)
Ideiglenesen zárolta
Boros Annamária (MTMT Központ, admin)
Ideiglenes zárolás ideje
2020-03-19T16:49:14.425+0000
Közlemény
Csizér K et al. English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation. (2017) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 38 3 386-404
Közlemény MTMT azonosítója
3252069
Kapcsolódó cikk
Fathi Jalil et al. Effects of Blog-Mediated Writing Instruction on L2 Writing Motivation, Self-Efficacy, and Self-Regulation: A Mixed Methods Study. (2019) JOURNAL OF RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS 2345-3303 2588-3887 10 2 159-181
Idézőközlemény MTMT azonosítója
31088331
Eredet
WoS-XML
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28679725
Címke
Fathi Jalil et al. Effects of Blog-Mediated Writing Instruction on L2 Writing Motivation, Self-Efficacy, and Self-Regulation: A Mixed Methods Study. (2019) JOURNAL OF RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS 2345-3303 2588-3887 10 2 159-181
2020-09-28 05:38