Uzun Kutay et al. The Effects of Genre-Based Instruction and Genre-Focused Feedback on L2 Writing Performance. (2019) READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES 1057-3569 1521-0693
[Idézéskapcsolat:28679721]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28679721
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2020-01-10T02:39:37.682+0000
Létrehozás dátuma
2020-01-10T02:39:37.682+0000
Létrehozó
WoS import (admin)
Validálás dátuma
2020-01-10T02:39:37.661+0000
Validálta
WoS import (admin)
Ideiglenesen zárolta
Boros Annamária (MTMT Központ, admin)
Ideiglenes zárolás ideje
2020-03-19T16:49:14.425+0000
Közlemény
Csizér K et al. English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation. (2017) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 38 3 386-404
Közlemény MTMT azonosítója
3252069
Kapcsolódó cikk
Uzun Kutay et al. The Effects of Genre-Based Instruction and Genre-Focused Feedback on L2 Writing Performance. (2019) READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES 1057-3569 1521-0693
Idézőközlemény MTMT azonosítója
31088328
Eredet
WoS-XML
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28679721
Címke
Uzun Kutay et al. The Effects of Genre-Based Instruction and Genre-Focused Feedback on L2 Writing Performance. (2019) READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES 1057-3569 1521-0693
2020-09-20 03:43