Huang Chih-Hsuan et al. What Role Does Patient Gratitude Play in the Relationship Between Relationship Quality and Patient Loyalty?. (2019) INQUIRY-THE JOURNAL OF HEALTH CARE ORGANIZATION PROVISION AND FINANCING 0046-9580 56
[Idézéskapcsolat:28473576]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28473576
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-12-05T02:01:35.263+0000
Létrehozás dátuma
2019-12-05T02:01:35.263+0000
Létrehozó
WoS import (admin)
Validálás dátuma
2019-12-05T02:01:35.243+0000
Validálta
WoS import (admin)
Közlemény
Baji P et al. Exploring consumers' attitudes towards informal patient payments using the combined method of cluster and multinomial regression analysis - the case of Hungary. (2013) BMC HEALTH SERVICES RESEARCH 1472-6963 13
Közlemény MTMT azonosítója
2228034
Kapcsolódó cikk
Huang Chih-Hsuan et al. What Role Does Patient Gratitude Play in the Relationship Between Relationship Quality and Patient Loyalty?. (2019) INQUIRY-THE JOURNAL OF HEALTH CARE ORGANIZATION PROVISION AND FINANCING 0046-9580 56
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30950730
Eredet
WoS-XML
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28473576
Címke
Huang Chih-Hsuan et al. What Role Does Patient Gratitude Play in the Relationship Between Relationship Quality and Patient Loyalty?. (2019) INQUIRY-THE JOURNAL OF HEALTH CARE ORGANIZATION PROVISION AND FINANCING 0046-9580 56
2020-08-14 02:44