Krajcsik Zsolt. FELSŐOKTATÁSI KÖRKÉP VAGY KÓRKÉP: FELSŐOKTATÁS A SZÁMOK TÜKRÉBEN. (2018) Megjelent: Tavaszi Szél 2018/Spring Wind 2018 : Tanulmánykötet II. pp. 112-120
[Idézéskapcsolat:28450818]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28450818
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-11-25T13:33:17.505+0000
Létrehozás dátuma
2019-11-25T13:33:10.655+0000
Létrehozó
Páczelt Nóra (ME GTK admin 5)
Duplumellenőrzés
2019-11-25T13:33:20.951+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-11-25T13:33:20.951+0000
Közlemény
Bartha Zoltán et al. Intézményi megoldások, fejlődési modellek. (2013) ISBN:9789630869652
Közlemény MTMT azonosítója
2388676
Kapcsolódó cikk
Krajcsik Zsolt. FELSŐOKTATÁSI KÖRKÉP VAGY KÓRKÉP: FELSŐOKTATÁS A SZÁMOK TÜKRÉBEN. (2018) Megjelent: Tavaszi Szél 2018/Spring Wind 2018 : Tanulmánykötet II. pp. 112-120
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30439671
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28450818
Címke
Krajcsik Zsolt. FELSŐOKTATÁSI KÖRKÉP VAGY KÓRKÉP: FELSŐOKTATÁS A SZÁMOK TÜKRÉBEN. (2018) Megjelent: Tavaszi Szél 2018/Spring Wind 2018 : Tanulmánykötet II. pp. 112-120
2020-08-11 14:20