Furka Ildikó. Cultural value orientation studies in foreign language education in Hungary: Establishing a Hungarian cultural value orientation profile for application in foreign language education in Hungary. (2013)
[Idézéskapcsolat:28377582]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28377582
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-10-31T14:49:34.499+0000
Létrehozás dátuma
2019-10-29T23:04:15.357+0000
Létrehozó
Holló Dorottya (Nyelvpedagógia, alkalmazott nyelvészet)
Duplumellenőrzés
2019-10-31T14:49:34.595+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-10-31T14:49:34.595+0000
Közlemény
Holló Dorottya et al. The Neglected Element – Teaching Culture in the EFL Classroom. (2000) NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 1218-537X 7 1 76-85
Közlemény MTMT azonosítója
2060389
Kapcsolódó cikk
Furka Ildikó. Cultural value orientation studies in foreign language education in Hungary: Establishing a Hungarian cultural value orientation profile for application in foreign language education in Hungary. (2013)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2305572
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28377582
Címke
Furka Ildikó. Cultural value orientation studies in foreign language education in Hungary: Establishing a Hungarian cultural value orientation profile for application in foreign language education in Hungary. (2013)
2020-08-09 16:52