Pop Raluca. Incorporating both Language and Culture in the Teaching of Norwegian as a Foreign Language: A Perspective on the BA Norwegian Programme in Cluj-Napoca. (2015) EDUCATIA 21 1841-0456 2247-8671 13 26-37
[Idézéskapcsolat:28371989]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28371989
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-10-26T15:24:34.631+0000
Létrehozás dátuma
2019-10-26T15:21:05.289+0000
Létrehozó
Lázár Ildikó (Nyelvpedagógia)
Duplumellenőrzés
2019-10-26T15:21:49.255+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-10-26T15:21:49.255+0000
Közlemény
Ildikó Lázár. Developing and assessing intercultural communicative competence: A guide for language teachers and teacher educators. (2007) ISBN:9789287162250
Közlemény MTMT azonosítója
2063511
Kapcsolódó cikk
Pop Raluca. Incorporating both Language and Culture in the Teaching of Norwegian as a Foreign Language: A Perspective on the BA Norwegian Programme in Cluj-Napoca. (2015) EDUCATIA 21 1841-0456 2247-8671 13 26-37
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30862941
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28371989
Címke
Pop Raluca. Incorporating both Language and Culture in the Teaching of Norwegian as a Foreign Language: A Perspective on the BA Norwegian Programme in Cluj-Napoca. (2015) EDUCATIA 21 1841-0456 2247-8671 13 26-37
2020-08-09 17:14