Soodmand Afshar Hassan et al. Do EFL Teachers ‘Critically’ Engage in Cultural Awareness? A Mixed-Method Investigation. (2019) JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION RESEARCH 1747-5767 48 4 315-340
[Idézéskapcsolat:28371939]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28371939
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-10-26T14:28:43.021+0000
Létrehozás dátuma
2019-10-26T14:28:26.378+0000
Létrehozó
Lázár Ildikó (Nyelvpedagógia)
Duplumellenőrzés
2019-10-26T14:28:26.515+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-10-26T14:28:26.515+0000
Közlemény
Ildikó Lázár. EFL learners' intercultural competence development in an international web collaboration project. (2015) LANGUAGE LEARNING JOURNAL 0957-1736 1753-2167 43 2 208-221
Közlemény MTMT azonosítója
2538198
Kapcsolódó cikk
Soodmand Afshar Hassan et al. Do EFL Teachers ‘Critically’ Engage in Cultural Awareness? A Mixed-Method Investigation. (2019) JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION RESEARCH 1747-5767 48 4 315-340
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30862913
Független
Igen
Független OK
oldal
320
Link
/api/citation/28371939
Címke
Soodmand Afshar Hassan et al. Do EFL Teachers ‘Critically’ Engage in Cultural Awareness? A Mixed-Method Investigation. (2019) JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION RESEARCH 1747-5767 48 4 315-340
2020-08-09 17:16