Rahimi Ali et al. Teachability of Intercultural Sensitivity from the Perspective of Ethnocentrism vs. Ethnorelativism: An Iranian Experience. (2011) Iranian Journal of Applied Linguistics 1735-1634 14 1 109-134
[Idézéskapcsolat:28371898]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28371898
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-10-26T13:28:54.030+0000
Létrehozás dátuma
2019-10-26T13:28:47.163+0000
Létrehozó
Lázár Ildikó (Nyelvpedagógia)
Duplumellenőrzés
2019-10-26T13:28:54.102+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-10-26T13:28:54.102+0000
Közlemény
Martina Huber-Kriegler et al. Mirrors and windows: An intercultural communication textbook. (2003) ISBN:9287151938
Közlemény MTMT azonosítója
2063496
Kapcsolódó cikk
Rahimi Ali et al. Teachability of Intercultural Sensitivity from the Perspective of Ethnocentrism vs. Ethnorelativism: An Iranian Experience. (2011) Iranian Journal of Applied Linguistics 1735-1634 14 1 109-134
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30862862
Független
Igen
Független OK
oldal
118
Link
/api/citation/28371898
Címke
Rahimi Ali et al. Teachability of Intercultural Sensitivity from the Perspective of Ethnocentrism vs. Ethnorelativism: An Iranian Experience. (2011) Iranian Journal of Applied Linguistics 1735-1634 14 1 109-134
2020-08-09 17:16