Rantz Frédérique et al. Exploring Intercultural Awareness in the Primary Modern Language Classroom: The Potential of the New Model of European Language Portfolio Developed by the Irish Modern Languages in Primary Schools Initiative (MLPSI). (2005) LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION 1470-8477 5 3-4 209-221
[Idézéskapcsolat:28368965]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28368965
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-10-24T11:28:29.488+0000
Létrehozás dátuma
2019-10-24T11:28:13.230+0000
Létrehozó
Lázár Ildikó (Nyelvpedagógia)
Duplumellenőrzés
2019-10-24T11:28:13.359+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-10-24T11:28:13.359+0000
Közlemény
Martina Huber-Kriegler et al. Mirrors and windows: An intercultural communication textbook. (2003) ISBN:9287151938
Közlemény MTMT azonosítója
2063496
Kapcsolódó cikk
Rantz Frédérique et al. Exploring Intercultural Awareness in the Primary Modern Language Classroom: The Potential of the New Model of European Language Portfolio Developed by the Irish Modern Languages in Primary Schools Initiative (MLPSI). (2005) LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION 1470-8477 5 3-4 209-221
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30860158
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28368965
Címke
Rantz Frédérique et al. Exploring Intercultural Awareness in the Primary Modern Language Classroom: The Potential of the New Model of European Language Portfolio Developed by the Irish Modern Languages in Primary Schools Initiative (MLPSI). (2005) LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION 1470-8477 5 3-4 209-221
2020-08-14 11:11