Luo Y.. Engineering majors' metacognitive strategy use in EFL writing: A case study within the Web-based environments. (2017) WORLD TRANSACTIONS ON ENGINEERING AND TECHNOLOGY EDUCATION 1446-2257 15 4 323-330
[Idézéskapcsolat:28352459]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28352459
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-10-14T17:24:19.747+0000
Létrehozás dátuma
2019-10-14T17:17:01.323+0000
Létrehozó
Csizér Kata (Nyelvpedagógia)
Ideiglenesen zárolta
Boros Annamária (MTMT Központ, admin)
Ideiglenes zárolás ideje
2020-03-19T16:49:14.425+0000
Közlemény
Csizér K et al. English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation. (2017) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 38 3 386-404
Közlemény MTMT azonosítója
3252069
Kapcsolódó cikk
Luo Y.. Engineering majors' metacognitive strategy use in EFL writing: A case study within the Web-based environments. (2017) WORLD TRANSACTIONS ON ENGINEERING AND TECHNOLOGY EDUCATION 1446-2257 15 4 323-330
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30846092
Eredet
Scopus
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28352459
Címke
Luo Y.. Engineering majors' metacognitive strategy use in EFL writing: A case study within the Web-based environments. (2017) WORLD TRANSACTIONS ON ENGINEERING AND TECHNOLOGY EDUCATION 1446-2257 15 4 323-330
2020-09-28 05:37