Abdel Latif. Helping L2 students overcome negative writing affect. (2019) WRITING AND PEDAGOGY 1756-5839 1756-5847 11 1 151-163
[Idézéskapcsolat:28352456]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28352456
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2020-01-10T02:39:43.503+0000
Létrehozás dátuma
2019-10-14T17:16:57.629+0000
Létrehozó
Csizér Kata (Nyelvpedagógia)
Validálás dátuma
2020-01-10T02:39:41.388+0000
Validálta
WoS import (admin)
Ideiglenesen zárolta
Boros Annamária (MTMT Központ, admin)
Ideiglenes zárolás ideje
2020-03-19T16:49:14.425+0000
Közlemény
Csizér K et al. English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation. (2017) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 38 3 386-404
Közlemény MTMT azonosítója
3252069
Kapcsolódó cikk
Abdel Latif M.M.M.. Helping L2 students overcome negative writing affect. (2019) WRITING AND PEDAGOGY 1756-5839 1756-5847 11 1 151-163
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30846089
Eredet
Scopus (scopus.ris, 2019-10-14)
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28352456
Címke
Abdel Latif. Helping L2 students overcome negative writing affect. (2019) WRITING AND PEDAGOGY 1756-5839 1756-5847 11 1 151-163
2020-09-20 04:11