Tóth Bence. A magyarországi vasúthálózat redundanciáját biztosító vonalszakaszok. (2019) HADMÉRNÖK 1788-1919 14 2 74-86
[Idézéskapcsolat:28287645]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28287645
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-09-05T10:33:25.202+0000
Létrehozás dátuma
2019-09-05T10:33:09.927+0000
Létrehozó
Margit István (NKE 4-es admin)
Duplumellenőrzés
2019-09-05T10:33:25.295+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-09-05T10:33:25.295+0000
Validálás dátuma
2019-09-05T10:33:25.289+0000
Validálta
Margit István (NKE 4-es admin)
Közlemény
Lakatos Péter et al. VI. A logisztikai infrastruktúra szerepe a regionális versenyképesség alakításában. (2016) Megjelent: REGIONÁLIS VERSENYKÉPESSÉGI TANULMÁNYOK pp. 181-228
Kapcsolódó cikk
Tóth Bence. A magyarországi vasúthálózat redundanciáját biztosító vonalszakaszok. (2019) HADMÉRNÖK 1788-1919 14 2 74-86
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30715767
Független
Igen
Független OK
oldal
82
Kontextus
"A kapott eredmények a legjelentősebb vonal, a 80-as szempontjából hasonlóak a menetvonalhosszak esetéhez, ugyanis a legnagyobb redundanciát (𝑟𝑡 ′ = 48%) a Görögszállás– Mezőzombor állomásköz adja. A 80-as vonal szomszédos állomásközeinek redundanciaértékei sem sokkal kisebbek: a Mezőzombor‒Szerencs állomásközre 𝑟𝑡 ′ = 42%, a Felsőzsolca‒ Miskolc-Tiszai állomásközre 𝑟𝑡 ′ = 36%, de a Görögszállás‒Nyírtelek állomásközre is 𝑟𝑡 ′ = 31%. A 80-as vonal Miskolc és Nyíregyháza közti része tehát fontos szerepet tölthet be, mint a nagy forgalmú 100-as és a 80-as vasútvonalak [20] közti kapcsolatot biztosító lehetséges kerülőút."
Link
/api/citation/28287645
Címke
Tóth Bence. A magyarországi vasúthálózat redundanciáját biztosító vonalszakaszok. (2019) HADMÉRNÖK 1788-1919 14 2 74-86
2020-08-03 14:56