Jhanghiz Syahrivar et al. Átlagos helyit vagy egyedi globálisat?. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 265-373
[Idézéskapcsolat:28285668]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28285668
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-09-04T12:15:25.951+0000
Létrehozás dátuma
2019-09-04T12:15:14.689+0000
Létrehozó
Demecs Éva (BCE admin 5)
Duplumellenőrzés
2019-09-04T12:15:26.043+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-09-04T12:15:26.043+0000
Validálás dátuma
2019-09-04T12:15:26.036+0000
Validálta
Demecs Éva (BCE admin 5)
Közlemény
Kelemen Zita et al. How do global distributors communicate their brands locally?. (2010) Megjelent: Erdei Ferenc V. Tudományos Konferencia pp. 983-987
Közlemény MTMT azonosítója
2209060
Kapcsolódó cikk
Jhanghiz Syahrivar et al. Átlagos helyit vagy egyedi globálisat?. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 265-373
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30778420
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28285668
Címke
Jhanghiz Syahrivar et al. Átlagos helyit vagy egyedi globálisat?. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 265-373
2020-09-22 03:24