Németh Péter. Férfi vásárlói generációk élelmiszervásárlási helyszínekről hozott döntései. (2019)
[Idézéskapcsolat:28245486]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28245486
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-07-30T12:23:15.655+0000
Létrehozás dátuma
2019-07-30T12:16:56.496+0000
Létrehozó
Agárdi Irma (Marketing és kereskedelem)
Duplumellenőrzés
2020-03-24T12:57:37.814+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-03-24T12:57:37.814+0000
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Németh Péter. Férfi vásárlói generációk élelmiszervásárlási helyszínekről hozott döntései. (2019)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30932606
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28245486
Címke
Németh Péter. Férfi vásárlói generációk élelmiszervásárlási helyszínekről hozott döntései. (2019)
2020-08-15 22:37