Lannert Judit. Az uniós források felhasználásának tanulságai a közoktatásban a nemzetközi és hazai szakirodalom tükrében. (2019) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 28 1 91-104
[Idézéskapcsolat:28202254]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28202254
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2020-05-06T12:28:31.926+0000
Létrehozás dátuma
2019-06-15T14:26:07.576+0000
Létrehozó
Nyikos Györgyi (közszolgálati nemzetközi képzés)
Duplumellenőrzés
2020-05-06T12:28:31.983+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-05-06T12:28:31.983+0000
Validálás dátuma
2020-05-06T12:28:32.007+0000
Validálta
Margit István (NKE 4-es admin)
Közlemény
Nyikos Györgyi. A közfinanszírozásból megvalósított fejlesztések hatásai, különös tekintettel az EU kohéziós politikára. (2013) PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY 0031-496X 2 165-185
Közlemény MTMT azonosítója
2129519
Kapcsolódó cikk
Lannert Judit. Az uniós források felhasználásának tanulságai a közoktatásban a nemzetközi és hazai szakirodalom tükrében. (2019) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 28 1 91-104
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30713941
Független
Igen
Független OK
oldal
92, 104
Kontextus
A fejlesztéspolitikai beavatkozások hatását elemző szakértők egybehangzó véleménye, hogy a beavatkozások eredményességét alapvetően az adott országban fennálló intézményrendszer (amibe a jó kormányzástól az adott kulturális szintig sok minden beleérthető) fejlettsége és minősége befolyásolja (Szepesi–Törőcsik 2011; Nyikos 2013; Váradi 2006; Setényi 2011). A korrupciós és diszkriminációs jelenségek viszont rontják a hatékonyságot (Nyikos 2013).
Link
/api/citation/28202254
Címke
Lannert Judit. Az uniós források felhasználásának tanulságai a közoktatásban a nemzetközi és hazai szakirodalom tükrében. (2019) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 28 1 91-104
2020-08-13 05:37