Hegedűs Roland. A felsőoktatásba bejutott, hátrányos helyzetű fiatalok iskoláinak jellemzése. (2019) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 7 1 60-73
[Idézéskapcsolat:28135084]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28135084
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-04-30T17:57:12.781+0000
Létrehozás dátuma
2019-04-30T16:37:32.395+0000
Létrehozó
Bernátskyné Babus Csilla (SZTE admin4)
Duplumellenőrzés
2019-04-30T17:57:12.869+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-04-30T17:57:12.869+0000
Validálás dátuma
2019-04-30T17:57:12.882+0000
Validálta
Bernátskyné Babus Csilla (SZTE admin4)
Közlemény
Korom Erzsébet et al. Részletes tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. (2012) Megjelent: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez pp. 179-309
Közlemény MTMT azonosítója
1874980
Kapcsolódó cikk
Hegedűs Roland. A felsőoktatásba bejutott, hátrányos helyzetű fiatalok iskoláinak jellemzése. (2019) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 7 1 60-73
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30619208
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28135084
Címke
Hegedűs Roland. A felsőoktatásba bejutott, hátrányos helyzetű fiatalok iskoláinak jellemzése. (2019) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 7 1 60-73
2020-09-30 21:24