Kereszty Orsolya. Gender-szempontú neveléstörténet-írás és aktív demokratikus állampolgársági nevelés: irányok és problémakörök. (2015) Megjelent: Tanárképzés és oktatáskutatás pp. 204-220
[Idézéskapcsolat:28115453]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28115453
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-04-15T06:37:53.671+0000
Létrehozás dátuma
2019-04-15T05:04:34.455+0000
Létrehozó
Rébay Magdolna Éva (neveléstudomány)
Duplumellenőrzés
2020-04-07T08:00:42.175+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-04-07T08:00:42.175+0000
Közlemény
Rébay Magdolna. Az egységes leány és fiú középiskola. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 4 16. évf. 3-21
Közlemény MTMT azonosítója
1330086
Kapcsolódó cikk
Kereszty Orsolya. Gender-szempontú neveléstörténet-írás és aktív demokratikus állampolgársági nevelés: irányok és problémakörök. (2015) Megjelent: Tanárképzés és oktatáskutatás (HERA Évkönyv 2014) pp. 204-220
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2980007
Független
Igen
Független OK
oldal
215.
Link
/api/citation/28115453
Címke
Kereszty Orsolya. Gender-szempontú neveléstörténet-írás és aktív demokratikus állampolgársági nevelés: irányok és problémakörök. (2015) Megjelent: Tanárképzés és oktatáskutatás pp. 204-220
2020-09-27 09:25