Molnár-Kovács Zsófia. Az egyetemes történelem tantervi interpretációja: Az egyetemes történelem a dualizmus kori magyar középiskolai tantervekben. (2014) Megjelent: Pedagógia - oktatás - könyvtár pp. 215-230
[Idézéskapcsolat:28115386]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28115386
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-04-15T06:36:38.176+0000
Létrehozás dátuma
2019-04-14T20:29:31.021+0000
Létrehozó
Rébay Magdolna Éva (neveléstudomány)
Duplumellenőrzés
2019-04-15T06:36:38.266+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-04-15T06:36:38.266+0000
Közlemény
Rébay Magdolna. Leány-középiskolák Magyarországon és a német nyelvű országokban: A jogi szabályozás az 1870-es évektől 1945-ig. (2009) ISBN:9789639609631
Közlemény MTMT azonosítója
1329524
Kapcsolódó cikk
Molnár-Kovács Zsófia. Az egyetemes történelem tantervi interpretációja: Az egyetemes történelem a dualizmus kori magyar középiskolai tantervekben. (2014) Megjelent: Pedagógia - oktatás - könyvtár pp. 215-230
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2747534
Független
Igen
Független OK
oldal
217.
Link
/api/citation/28115386
Címke
Molnár-Kovács Zsófia. Az egyetemes történelem tantervi interpretációja: Az egyetemes történelem a dualizmus kori magyar középiskolai tantervekben. (2014) Megjelent: Pedagógia - oktatás - könyvtár pp. 215-230
2020-09-27 09:23