Manchón Rosa. Past and future research agendas on writing strategies: Conceptualizations, inquiry methods, and research findings. (2018) STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 2083-5205 2084-1965 8 2 247-267
[Idézéskapcsolat:27890825]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27890825
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-02-25T12:10:51.499+0000
Létrehozás dátuma
2019-02-25T12:10:42.185+0000
Létrehozó
Csizér Kata (Nyelvpedagógia)
Duplumellenőrzés
2019-02-25T12:10:54.373+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-02-25T12:10:54.373+0000
Ideiglenesen zárolta
Boros Annamária (MTMT Központ, admin)
Ideiglenes zárolás ideje
2020-03-19T16:49:14.425+0000
Közlemény
Csizér K et al. English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation. (2017) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 38 3 386-404
Közlemény MTMT azonosítója
3252069
Kapcsolódó cikk
Manchón Rosa M.. Past and future research agendas on writing strategies: Conceptualizations, inquiry methods, and research findings. (2018) STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 2083-5205 2084-1965 8 2 247-267
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30461600
Független
Igen
Független OK
oldal
p. 261.
Link
/api/citation/27890825
Címke
Manchón Rosa. Past and future research agendas on writing strategies: Conceptualizations, inquiry methods, and research findings. (2018) STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 2083-5205 2084-1965 8 2 247-267
2020-09-28 05:41