Zhang Ying. Exploring EFL Learners’ Self-Efficacy in Academic Writing Based on Process-Genre Approach. (2018) ENGLISH LANGUAGE TEACHING 1916-4742 1916-4750 11 6 115-124
[Idézéskapcsolat:27890812]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27890812
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-02-25T12:00:56.861+0000
Létrehozás dátuma
2019-02-25T12:00:47.756+0000
Létrehozó
Csizér Kata (Nyelvpedagógia)
Duplumellenőrzés
2019-02-25T12:01:01.447+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-02-25T12:01:01.447+0000
Ideiglenesen zárolta
Boros Annamária (MTMT Központ, admin)
Ideiglenes zárolás ideje
2020-03-19T16:49:14.425+0000
Közlemény
Csizér K et al. English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation. (2017) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 38 3 386-404
Közlemény MTMT azonosítója
3252069
Kapcsolódó cikk
Zhang Ying. Exploring EFL Learners’ Self-Efficacy in Academic Writing Based on Process-Genre Approach. (2018) ENGLISH LANGUAGE TEACHING 1916-4742 1916-4750 11 6 115-124
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30461577
Független
Igen
Független OK
oldal
p. 122.
Link
/api/citation/27890812
Címke
Zhang Ying. Exploring EFL Learners’ Self-Efficacy in Academic Writing Based on Process-Genre Approach. (2018) ENGLISH LANGUAGE TEACHING 1916-4742 1916-4750 11 6 115-124
2020-09-20 03:04