Jang Younie et al. The effects of ideal and ought-to L2 selves on Korean EFL learners’ writing strategy use and writing quality. (2018) READING AND WRITING 0922-4777 1573-0905 32 5 1129-1148
[Idézéskapcsolat:27889479]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27889479
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2020-01-10T02:39:43.503+0000
Létrehozás dátuma
2019-02-24T14:43:13.480+0000
Létrehozó
Csizér Kata (Nyelvpedagógia)
Duplumellenőrzés
2019-02-24T14:43:27.670+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-02-24T14:43:27.670+0000
Validálás dátuma
2020-01-10T02:39:42.743+0000
Validálta
WoS import (admin)
Ideiglenesen zárolta
Boros Annamária (MTMT Központ, admin)
Ideiglenes zárolás ideje
2020-03-19T16:49:14.425+0000
Közlemény
Csizér K et al. English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation. (2017) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 38 3 386-404
Közlemény MTMT azonosítója
3252069
Kapcsolódó cikk
Jang Younie et al. The effects of ideal and ought-to L2 selves on Korean EFL learners’ writing strategy use and writing quality. (2018) READING AND WRITING 0922-4777 1573-0905 32 5 1129-1148
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30459887
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27889479
Címke
Jang Younie et al. The effects of ideal and ought-to L2 selves on Korean EFL learners’ writing strategy use and writing quality. (2018) READING AND WRITING 0922-4777 1573-0905 32 5 1129-1148
2020-09-26 05:13