Kresztyankó Annamária. Magyarországi cigány közösségek interakciós stratégiái: az iskolai nyelvi gyakorlatok és az identifikáció. (2018) Megjelent: Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2018 pp. 45-57
[Idézéskapcsolat:27850783]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27850783
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-02-07T15:23:42.037+0000
Létrehozás dátuma
2019-02-07T15:23:29.222+0000
Létrehozó
Heltai János Imre
Duplumellenőrzés
2020-02-28T18:35:14.401+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-02-28T18:35:14.401+0000
Közlemény
Heltai János Imre. A nyelvi hátrányos helyzet paradigmájának kritikája: zombik az iskolában. (2017) Megjelent: Élőnyelvi kutatások és a dialektológia pp. 110-121
Kapcsolódó cikk
Kresztyankó Annamária. Magyarországi cigány közösségek interakciós stratégiái: az iskolai nyelvi gyakorlatok és az identifikáció. (2018) Megjelent: Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2018 pp. 45-57
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30428525
Független
Igen
Független OK
oldal
46
Link
/api/citation/27850783
Címke
Kresztyankó Annamária. Magyarországi cigány közösségek interakciós stratégiái: az iskolai nyelvi gyakorlatok és az identifikáció. (2018) Megjelent: Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2018 pp. 45-57
2020-07-05 20:09