Javed Asad et al. Fixed vs. negotiable price; who wins the market: an evidence from Pakistan. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF SERVICES AND OPERATIONS MANAGEMENT 1744-2370 1744-2389 31 1 40-52
[Idézéskapcsolat:27829767]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27829767
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-02-04T15:21:36.976+0000
Létrehozás dátuma
2019-01-27T19:11:39.864+0000
Létrehozó
Agárdi Irma (Marketing és kereskedelem)
Duplumellenőrzés
2019-02-04T15:22:10.545+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-02-04T15:21:42.170+0000
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Közlemény MTMT azonosítója
1341095
Kapcsolódó cikk
Javed Asad et al. Fixed vs. negotiable price; who wins the market: an evidence from Pakistan. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF SERVICES AND OPERATIONS MANAGEMENT 1744-2370 1744-2389 31 1 40-52
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30336947
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27829767
Címke
Javed Asad et al. Fixed vs. negotiable price; who wins the market: an evidence from Pakistan. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF SERVICES AND OPERATIONS MANAGEMENT 1744-2370 1744-2389 31 1 40-52
2020-08-07 18:42