François Durrieu et al. Market Orientation of the French and Hungarian Small and Medium Sized Vineries. (2006) Megjelent: 3rd International Wine Business Research Conference pp. 1-21
[Idézéskapcsolat:27786388]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27786388
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-01-07T12:25:38.040+0000
Létrehozás dátuma
2019-01-07T10:32:27.978+0000
Létrehozó
Molnár Szilvia (SZIE 4-es admin)
Duplumellenőrzés
2020-02-19T09:15:02.921+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-02-19T09:15:02.921+0000
Közlemény
Illés B et al. A piaci orientáció összetevői és mérése a mezőgazdasági vállalkozásokban. (1999) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 33 3-4 69-73
Közlemény MTMT azonosítója
1657958
Kapcsolódó cikk
François Durrieu et al. Market Orientation of the French and Hungarian Small and Medium Sized Vineries. (2006) Megjelent: 3rd International Wine Business Research Conference pp. 1-21
Idézőközlemény MTMT azonosítója
23814795
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
oldal
p. 16.
Link
/api/citation/27786388
Címke
François Durrieu et al. Market Orientation of the French and Hungarian Small and Medium Sized Vineries. (2006) Megjelent: 3rd International Wine Business Research Conference pp. 1-21
2020-09-30 02:01