SAYDI Tilda. Introduire l’Interculturel Dans l’Enseignement-Apprentissage De Langue Etrangère En Milieu Universitaire Exolingue. (2016) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1301-3416 28 1.ÖzelSayı 313-336
[Idézéskapcsolat:27785423]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27785423
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2019-01-06T17:56:46.102+0000
Létrehozás dátuma
2019-01-06T17:56:35.311+0000
Létrehozó
Holló Dorottya (Nyelvpedagógia, alkalmazott nyelvészet)
Duplumellenőrzés
2019-01-06T17:56:49.570+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-01-06T17:56:49.570+0000
Közlemény
Holló Dorottya et al. The Neglected Element – Teaching Culture in the EFL Classroom. (2000) NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 1218-537X 7 1 76-85
Közlemény MTMT azonosítója
2060389
Kapcsolódó cikk
SAYDI Tilda. Introduire l’Interculturel Dans l’Enseignement-Apprentissage De Langue Etrangère En Milieu Universitaire Exolingue. (2016) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1301-3416 28 1.ÖzelSayı 313-336
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30376097
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27785423
Címke
SAYDI Tilda. Introduire l’Interculturel Dans l’Enseignement-Apprentissage De Langue Etrangère En Milieu Universitaire Exolingue. (2016) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1301-3416 28 1.ÖzelSayı 313-336
2020-08-09 16:42