{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 16:10", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 27778526, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "deleted" : false, "lastRefresh" : "2022-06-07T21:52:44.597+0000", "lastModified" : "2019-01-03T10:22:26.606+0000", "created" : "2019-01-03T10:22:06.975+0000", "creator" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032012, "link" : "/api/admin/10032012", "label" : "Demecs Éva (BCE admin 5)", "familyName" : "Demecs", "givenName" : "Éva", "published" : true, "oldId" : 10032012, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2019-01-03T10:22:33.414+0000", "lastDuplumSearch" : "2019-01-03T10:22:33.414+0000", "adminApproved" : "2019-01-03T10:22:33.424+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032012, "link" : "/api/admin/10032012", "label" : "Demecs Éva (BCE admin 5)", "familyName" : "Demecs", "givenName" : "Éva", "published" : true, "oldId" : 10032012, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "Thesis", "mtid" : 2282518, "link" : "/api/publication/2282518", "label" : "Mitev Ariel Zoltán. A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. (2005)", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 9, "link" : "/api/subtype/9", "label" : "PhD (Disszertáció)", "name" : "PhD", "nameEng" : "PhD", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "listPosition" : 867, "published" : true, "oldId" : 9, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 661933, "link" : "/api/publicationidentifier/661933", "label" : "Corvinus PhD: 190", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 96, "link" : "/api/publicationsource/96", "label" : "Corvinus PhD", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10007, "link" : "/api/publicationsourcetype/10007", "label" : "Repozitórium", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Corvinus PhD", "linkPattern" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 96, "snippet" : true }, "oaType" : "GOLD", "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "190", "realUrl" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/190", "published" : false, "oldId" : 654246, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 14736934, "link" : "/api/publicationidentifier/14736934", "label" : "Teljes dokumentum: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/190/1/mitev_ariel_zoltan.pdf", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/190/1/mitev_ariel_zoltan.pdf", "realUrl" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/190/1/mitev_ariel_zoltan.pdf", "published" : false, "oldId" : 13403939, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 198, "publishedYear" : 2005, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "oaLink" : "http://phd.lib.uni-corvinus.hu/190", "published" : true, "oldId" : 2282518, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 2282518, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 30370462, "link" : "/api/publication/30370462", "label" : "Markos-Kujbus Éva et al. „Semmi tárgyilagosat nem írt, olyan, mint hogyha nem is járt volna ott\": Online felhasználói értékelések és egy fókuszcsoportos kutatás tanulságai. (2018) Megjelent: MMDC terelő pp. 83-100", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000303, "link" : "/api/subtype/10000303", "label" : "Szaktanulmány (Könyvrészlet)", "name" : "Szaktanulmány", "nameEng" : "Study", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 219, "published" : true, "oldId" : 10000303, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "„Semmi tárgyilagosat nem írt, olyan, mint hogyha nem is járt volna ott\"", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 15181442, "link" : "/api/publicationidentifier/15181442", "label" : "Teljes dokumentum: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3918/", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "idValue" : "http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3918/", "realUrl" : "http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3918/", "published" : true, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 18, "publishedYear" : 2018, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 30370462, "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/27778526", "label" : "Markos-Kujbus Éva et al. „Semmi tárgyilagosat nem írt, olyan, mint hogyha nem is járt volna ott\": Online felhasználói értékelések és egy fókuszcsoportos kutatás tanulságai. (2018) Megjelent: MMDC terelő pp. 83-100", "template" : "