Gilányi Attila et al. Educational Context of Mathability. (2018) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 15 5 223-237
[Idézéskapcsolat:27771488]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27771488
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2018-12-29T16:11:19.658+0000
Létrehozás dátuma
2018-12-29T16:11:07.277+0000
Létrehozó
Takácsné Bubnó Katalin (DE/TTK/BOI, DE/IK, DE/TTK/MatI, DE/TTK admin 5)
Duplumellenőrzés
2018-12-29T16:11:39.203+0000
Utolsó duplumkeresés
2018-12-29T16:11:39.203+0000
Láttamozva
2018-12-29T16:11:25.616+0000
Láttamozó
Takácsné Bubnó Katalin (DE/TTK/BOI, DE/IK, DE/TTK/MatI, DE/TTK admin 5)
Közlemény
Mária Csernoch et al. Data-structure validator: an application of the HY-DE model. (2017) Megjelent: 2017 8TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE INFOCOMMUNICATIONS (COGINFOCOM) pp. 197-202
Közlemény MTMT azonosítója
3281466
Kapcsolódó cikk
Gilányi Attila et al. Educational Context of Mathability. (2018) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 15 5 223-237
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30325383
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27771488
Címke
Gilányi Attila et al. Educational Context of Mathability. (2018) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 15 5 223-237
2020-09-21 19:16