Senthilkumar K.. The Influence of Emotional Factors in the Purchase of Children Products and Brands. (2018) International Journal of Education and Management Engineering 2305-3623 2305-8463 8 5 18-30
[Idézéskapcsolat:27757503]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27757503
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2018-12-21T08:04:07.577+0000
Létrehozás dátuma
2018-12-21T08:03:41.119+0000
Létrehozó
Bauer András (Marketing)
Duplumellenőrzés
2018-12-21T08:04:08.776+0000
Utolsó duplumkeresés
2018-12-21T08:04:08.776+0000
Közlemény
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14
Kapcsolódó cikk
Senthilkumar K.. The Influence of Emotional Factors in the Purchase of Children Products and Brands. (2018) International Journal of Education and Management Engineering 2305-3623 2305-8463 8 5 18-30
Idézőközlemény MTMT azonosítója
30355870
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27757503
Címke
Senthilkumar K.. The Influence of Emotional Factors in the Purchase of Children Products and Brands. (2018) International Journal of Education and Management Engineering 2305-3623 2305-8463 8 5 18-30
2020-08-07 00:47