Gáti Mirkó. Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities: Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities. (2016)
[Idézéskapcsolat:27738481]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27738481
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2018-12-04T13:26:17.832+0000
Létrehozás dátuma
2018-12-04T13:20:55.769+0000
Létrehozó
Demecs Éva (BCE admin 5)
Duplumellenőrzés
2020-03-09T13:04:47.238+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-03-09T13:04:47.238+0000
Láttamozva
2018-12-04T13:26:24.340+0000
Láttamozó
Demecs Éva (BCE admin 5)
Közlemény
Berács József et al. A privatizáció és a közvetlen külföldi tőkebefektetés hatása a hazai vállalatok marketing tevékenységére 1996-ban: ACE kutatási program /1994-1766-R/ zárótanulmánya. (1997)
Kapcsolódó cikk
Gáti Mirkó. Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities: Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities. (2016)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
3150070
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27738481
Címke
Gáti Mirkó. Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities: Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities. (2016)
2020-08-04 19:35