Idézéskapcsolat

Malota Erzsébet et al. 'A szépség szubjektív'- 1+11 napszemüveg: A magyar kultúra percepciója a magyarok és 11 különböző kultúrából származó külföldiek szemüvegén keresztül. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 329-337

Közlemény:
Kazár Klára. Fesztivállátogatást befolyásoló tényezők vizsgálata fókuszálva a márka szerepére. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás"
Idéző közlemény:
Malota Erzsébet et al. 'A szépség szubjektív'- 1+11 napszemüveg: A magyar kultúra percepciója a magyarok és 11 különböző kultúrából származó külföldiek szemüvegén keresztül. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 329-337
Független: Igen
2022-01-22 04:13