Nagypatakiné Hajzer Anna. Mérés és értékelés a tanulásban akadályozott tanulók oktatásában. (2005) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 16 2-3 61-70
[Idézéskapcsolat:27648378]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27648378
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17648378
Utolsó módosítás
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Létrehozás dátuma
2018-09-12T07:48:06.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-07-30T20:22:12.032+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-07-30T20:22:12.032+0000
Láttamozva
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Láttamozó
Sot Ferenc (ELTE BGGYK admin 5)
Közlemény
Papp Gabriella. Öt hazai integrált nevelési modell, tanulásban akadályozott gyermekek számára. (2000) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 28. 1. 15-19
Közlemény MTMT azonosítója
1797765
Kapcsolódó cikk
Nagypatakiné Hajzer Anna. Mérés és értékelés a tanulásban akadályozott tanulók oktatásában. (2005) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 16 2-3 61-70
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27648378
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27648378
Címke
Nagypatakiné Hajzer Anna. Mérés és értékelés a tanulásban akadályozott tanulók oktatásában. (2005) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 16 2-3 61-70
2020-09-26 11:23