Cséke Katalin. Az osztálytermi befogadás és kirekesztés mintázatai egy kárpátaljai iskolában. (2018) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 9 26 63-75
[Idézéskapcsolat:27645015]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27645015
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17645015
Utolsó módosítás
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Létrehozás dátuma
2018-09-11T15:13:37.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-04-24T18:13:50.587+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-04-24T18:13:50.587+0000
Láttamozva
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Láttamozó
Sot Ferenc (ELTE BGGYK admin 5)
Közlemény
Papp Gabriella. Tanulásban akadályozott gyermekek integrációja. (1995) Megjelent: Fogyatékos gyermekek integrált nevelése hazai kísérletek tükrében pp. 94-143
Közlemény MTMT azonosítója
1798056
Kapcsolódó cikk
Cséke Katalin. Az osztálytermi befogadás és kirekesztés mintázatai egy kárpátaljai iskolában. (2018) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 9 26 63-75
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27706199
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27645015
Címke
Cséke Katalin. Az osztálytermi befogadás és kirekesztés mintázatai egy kárpátaljai iskolában. (2018) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 9 26 63-75
2020-09-19 14:49