Pongrácz Kornélia. A többségi általános iskolások fogyatékossággal élő tanulókkal szembeni attitűdjének vizsgálata az integrációs kutatásokban. (2013) Megjelent: Tudományos próbapálya pp. 494-500
[Idézéskapcsolat:27641952]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27641952
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17641952
Utolsó módosítás
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Létrehozás dátuma
2018-09-10T14:30:27.000+0000
Láttamozva
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Láttamozó
Sot Ferenc (ELTE BGGYK admin 5)
Közlemény
Papp Gabriella. Tanulói kooperáció a tanulásban akadályozott gyermekek integrált oktatásában. (2003) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 31. 3. 161-169
Közlemény MTMT azonosítója
1797771
Kapcsolódó cikk
Pongrácz Kornélia. A többségi általános iskolások fogyatékossággal élő tanulókkal szembeni attitűdjének vizsgálata az integrációs kutatásokban. (2013) Megjelent: Tudományos próbapálya pp. 494-500
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27641952
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/27641952
Címke
Pongrácz Kornélia. A többségi általános iskolások fogyatékossággal élő tanulókkal szembeni attitűdjének vizsgálata az integrációs kutatásokban. (2013) Megjelent: Tudományos próbapálya pp. 494-500
2020-09-25 22:46