Abadikhah Shirin et al. EFL students' attitudes towards self-regulated learning strategies in academic writing. (2018) ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH 0313-7155 1837-6290 28 1 1-17
[Idézéskapcsolat:27510089]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27510089
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-08-27T16:33:50.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17510089
Utolsó módosítás
2018-08-27T16:33:50.000+0000
Létrehozás dátuma
2018-08-16T15:44:46.000+0000
Láttamozva
2018-08-27T16:33:50.000+0000
Láttamozó
Jakab Katalin (ELTE BTK MNyelv Adm, admin)
Ideiglenesen zárolta
Boros Annamária (MTMT Központ, admin)
Ideiglenes zárolás ideje
2020-03-19T16:49:14.425+0000
Közlemény
Csizér K et al. English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation. (2017) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 38 3 386-404
Közlemény MTMT azonosítója
3252069
Kapcsolódó cikk
Abadikhah Shirin et al. EFL students' attitudes towards self-regulated learning strategies in academic writing. (2018) ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH 0313-7155 1837-6290 28 1 1-17
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27510089
Eredet
WoS-XML
Független
Igen
Független OK
Igen
Link
/api/citation/27510089
Címke
Abadikhah Shirin et al. EFL students' attitudes towards self-regulated learning strategies in academic writing. (2018) ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH 0313-7155 1837-6290 28 1 1-17
2020-09-20 03:03