Pató Gáborné Szűcs Beáta et al. Beszállító értékelés, mint marketing eszköz?. (2018) Megjelent: Vállalkozásfejlesztés a XXI. században VIII./2. pp. 201-215
[Idézéskapcsolat:27465178]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27465178
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-07-17T15:44:03.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17465178
Utolsó módosítás
2018-07-17T15:44:03.000+0000
Létrehozás dátuma
2018-07-17T15:43:55.000+0000
Duplumellenőrzés
2019-09-24T13:48:08.712+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-09-24T13:48:08.712+0000
Közlemény
Morauszki Kinga et al. Engagement in the selection and evaluation of suppliers. (2018) MODERN SCIENCE / MODERNI VEDA 2336-498X 2018 1 27-36
Közlemény MTMT azonosítója
3351248
Kapcsolódó cikk
Pató Gáborné Szűcs Beáta et al. Beszállító értékelés, mint marketing eszköz?. (2018) Megjelent: Vállalkozásfejlesztés a XXI. században VIII./2. pp. 201-215
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27465172
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27465178
Címke
Pató Gáborné Szűcs Beáta et al. Beszállító értékelés, mint marketing eszköz?. (2018) Megjelent: Vállalkozásfejlesztés a XXI. században VIII./2. pp. 201-215
2020-09-24 23:55