{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 21:16", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 27465172, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-07-17T15:35:38.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 17465172, "lastModified" : "2018-07-17T15:35:38.000+0000", "created" : "2018-07-17T15:34:36.000+0000", "lastDuplumOK" : "2019-08-07T14:11:14.648+0000", "lastDuplumSearch" : "2019-08-07T14:11:14.648+0000", "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 3371373, "link" : "/api/publication/3371373", "label" : "Morauszki Kinga Szilvia et al. ENGAGEMENT IN THE SELECTION AND EVALUATION OF SUPPLIERS. (2018) Megjelent: THEORY AND PRACTICE OF SOCIAL, ECONOMIC AND TECHNOLOGICAL CHANGES pp. 35-44", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000398, "link" : "/api/subtype/10000398", "label" : "Könyvfejezet (Könyvrészlet)", "name" : "Könyvfejezet", "nameEng" : "Chapter", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 220, "published" : true, "oldId" : 10000398, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10002, "link" : "/api/language/10002", "label" : "Angol", "name" : "Angol", "nameEng" : "English", "published" : true, "oldId" : 2, "snippet" : true } ], "title" : "ENGAGEMENT IN THE SELECTION AND EVALUATION OF SUPPLIERS", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 10, "publishedYear" : 2018, "foreignEdition" : true, "foreignLanguage" : true, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 3371373, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 3371373, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 27465172, "link" : "/api/publication/27465172", "label" : "Pató Gáborné Szűcs Beáta et al. Beszállító értékelés, mint marketing eszköz?. (2018) Megjelent: Vállalkozásfejlesztés a XXI. században VIII./2. pp. 201-215", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000398, "link" : "/api/subtype/10000398", "label" : "Könyvfejezet (Könyvrészlet)", "name" : "Könyvfejezet", "nameEng" : "Chapter", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 220, "published" : true, "oldId" : 10000398, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Beszállító értékelés, mint marketing eszköz?", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 17887766, "link" : "/api/publicationidentifier/17887766", "label" : "Teljes dokumentum: http://kgk.uni-obuda.hu/sites/default/files/201_VF2018_VF_2018_2.pdf", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "oaType" : "GREEN", "oaFree" : true, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://kgk.uni-obuda.hu/sites/default/files/201_VF2018_VF_2018_2.pdf", "realUrl" : "http://kgk.uni-obuda.hu/sites/default/files/201_VF2018_VF_2018_2.pdf", "published" : false, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 15, "publishedYear" : 2018, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "oaLink" : "http://kgk.uni-obuda.hu/sites/default/files/201_VF2018_VF_2018_2.pdf", "published" : true, "oldId" : 17465172, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 27465172, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/27465172", "label" : "Pató Gáborné Szűcs Beáta et al. Beszállító értékelés, mint marketing eszköz?. (2018) Megjelent: Vállalkozásfejlesztés a XXI. században VIII./2. pp. 201-215", "template" : "