Pató Gáborné Szűcs Beáta et al. Beszállító értékelés, mint marketing eszköz?. (2018) Megjelent: Vállalkozásfejlesztés a XXI. században VIII./2. pp. 201-215
[Idézéskapcsolat:27465172]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27465172
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-07-17T15:35:38.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17465172
Utolsó módosítás
2018-07-17T15:35:38.000+0000
Létrehozás dátuma
2018-07-17T15:34:36.000+0000
Duplumellenőrzés
2019-08-07T14:11:14.648+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-08-07T14:11:14.648+0000
Közlemény
Morauszki Kinga et al. ENGAGEMENT IN THE SELECTION AND EVALUATION OF SUPPLIERS. (2018) Megjelent: THEORY AND PRACTICE OF SOCIAL, ECONOMIC AND TECHNOLOGICAL CHANGES pp. 35-44
Közlemény MTMT azonosítója
3371373
Kapcsolódó cikk
Pató Gáborné Szűcs Beáta et al. Beszállító értékelés, mint marketing eszköz?. (2018) Megjelent: Vállalkozásfejlesztés a XXI. században VIII./2. pp. 201-215
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27465172
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27465172
Címke
Pató Gáborné Szűcs Beáta et al. Beszállító értékelés, mint marketing eszköz?. (2018) Megjelent: Vállalkozásfejlesztés a XXI. században VIII./2. pp. 201-215
2020-09-19 09:39