James Trotta. THE EFFECT OF ARCS-BASED MOTIVATIONAL EMAIL MESSAGES ON PARTICIPATION IN AN ONLINE ESOL CLASS. (2017)
[Idézéskapcsolat:27441410]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27441410
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
FLORIDA STATE UNIVERSITY
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-08-27T16:33:50.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17441410
Utolsó módosítás
2018-08-27T16:33:50.000+0000
Létrehozás dátuma
2018-06-27T11:04:38.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-03-15T11:08:21.546+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-03-15T11:08:21.546+0000
Láttamozva
2018-08-27T16:33:50.000+0000
Láttamozó
Jakab Katalin (ELTE BTK MNyelv Adm, admin)
Ideiglenesen zárolta
Boros Annamária (MTMT Központ, admin)
Ideiglenes zárolás ideje
2020-03-19T16:49:14.425+0000
Közlemény
Csizér K et al. English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation. (2017) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 38 3 386-404
Közlemény MTMT azonosítója
3252069
Kapcsolódó cikk
James Trotta. THE EFFECT OF ARCS-BASED MOTIVATIONAL EMAIL MESSAGES ON PARTICIPATION IN AN ONLINE ESOL CLASS. (2017)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27441411
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/27441410
Címke
James Trotta. THE EFFECT OF ARCS-BASED MOTIVATIONAL EMAIL MESSAGES ON PARTICIPATION IN AN ONLINE ESOL CLASS. (2017)
2020-09-26 03:49