{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 12:05", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 27429101, "status" : "VALIDATED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-06-14T11:49:22.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 17429101, "lastRefresh" : "2023-08-15T10:28:08.228+0000", "lastModified" : "2019-07-16T09:14:19.542+0000", "created" : "2018-06-14T11:48:56.000+0000", "lastDuplumOK" : "2019-09-12T13:47:30.598+0000", "lastDuplumSearch" : "2019-09-12T13:47:30.598+0000", "validated" : "2019-07-16T09:14:19.614+0000", "validator" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10058509, "link" : "/api/admin/10058509", "label" : "Margit István (NKE 4-es admin)", "familyName" : "Margit", "givenName" : "István", "published" : true, "oldId" : 10058509, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 3327940, "link" : "/api/publication/3327940", "label" : "Farkas Johanna. Stressz- és stresszkezelés. (2014) Megjelent: Személy- és vagyonvédelem pp. 209-226", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000398, "link" : "/api/subtype/10000398", "label" : "Könyvfejezet (Könyvrészlet)", "name" : "Könyvfejezet", "nameEng" : "Chapter", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 220, "published" : true, "oldId" : 10000398, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Stressz- és stresszkezelés", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 14617890, "link" : "/api/publicationidentifier/14617890", "label" : "Teljes dokumentum: http://m.ludita.uni-nke.hu/repozitorium/bitstream/handle/11410/8572/Teljes%20sz%C3%B6veg%21?sequence=1&isAllowed=y#page=209", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://m.ludita.uni-nke.hu/repozitorium/bitstream/handle/11410/8572/Teljes%20sz%C3%B6veg%21?sequence=1&isAllowed=y#page=209", "realUrl" : "http://m.ludita.uni-nke.hu/repozitorium/bitstream/handle/11410/8572/Teljes%20sz%C3%B6veg%21?sequence=1&isAllowed=y#page=209", "published" : false, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 27, "publishedYear" : 2014, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 3327940, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 3327940, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 32013394, "link" : "/api/publication/32013394", "label" : "Fridrich Andrea et al. Ügyfélszolgálati szemlélet a szervezeti kultúrában. (2017) Megjelent: II. Turizmus és Biztonság Nemzetközi Tudományos Konferencia pp. 119-127", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000303, "link" : "/api/subtype/10000303", "label" : "Szaktanulmány (Könyvrészlet)", "name" : "Szaktanulmány", "nameEng" : "Study", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 219, "published" : true, "oldId" : 10000303, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Ügyfélszolgálati szemlélet a szervezeti kultúrában", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 14069597, "link" : "/api/publicationidentifier/14069597", "label" : "Teljes dokumentum: http://uni-pen.hu/files/konferencia/2017/Teljes_konf_tanulmanykotet.pdf#page=126", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "validState" : "NO", "idValue" : "http://uni-pen.hu/files/konferencia/2017/Teljes_konf_tanulmanykotet.pdf#page=126", "realUrl" : "http://uni-pen.hu/files/konferencia/2017/Teljes_konf_tanulmanykotet.pdf#page=126", "published" : false, "oldId" : 17416027, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 9, "publishedYear" : 2017, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 32013394, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/27429101", "label" : "Fridrich Andrea et al. Ügyfélszolgálati szemlélet a szervezeti kultúrában. (2017) Megjelent: II. Turizmus és Biztonság Nemzetközi Tudományos Konferencia pp. 119-127", "template" : "