Kohn Kurt et al. Learner agency and non-native speaker identity in pedagogical lingua franca conversations: insights from intercultural telecollaboration in foreign language education. (2017) COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING 0958-8221 1744-3210 30 5 351-367
[Idézéskapcsolat:27385702]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27385702
Státusz
Egyeztetett
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-08-27T16:48:17.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17385702
Utolsó módosítás
2018-08-27T16:48:17.000+0000
Létrehozás dátuma
2018-05-16T07:33:16.000+0000
Láttamozva
2018-08-27T16:48:17.000+0000
Láttamozó
Jakab Katalin (ELTE BTK MNyelv Adm, admin)
Közlemény
Ildikó Lázár. EFL learners' intercultural competence development in an international web collaboration project. (2015) LANGUAGE LEARNING JOURNAL 0957-1736 1753-2167 43 2 208-221
Közlemény MTMT azonosítója
2538198
Kapcsolódó cikk
Kohn Kurt et al. Learner agency and non-native speaker identity in pedagogical lingua franca conversations: insights from intercultural telecollaboration in foreign language education. (2017) COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING 0958-8221 1744-3210 30 5 351-367
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27385702
Eredet
WoS-XML
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/27385702
Címke
Kohn Kurt et al. Learner agency and non-native speaker identity in pedagogical lingua franca conversations: insights from intercultural telecollaboration in foreign language education. (2017) COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING 0958-8221 1744-3210 30 5 351-367
2020-08-09 17:17