{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 13:37", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 27377869, "status" : "APPROVED", "published" : true, "comment" : "127.o.", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-05-14T11:54:00.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 17377869, "lastRefresh" : "2023-08-15T10:27:56.379+0000", "lastModified" : "2018-05-14T11:54:00.000+0000", "created" : "2018-05-10T13:43:26.000+0000", "lastDuplumOK" : "2019-09-12T13:47:30.617+0000", "lastDuplumSearch" : "2019-09-12T13:47:30.617+0000", "adminApproved" : "2018-05-14T11:54:00.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10057771, "link" : "/api/admin/10057771", "label" : "Földházi Melinda (NKE RTK admin 5)", "familyName" : "Földházi", "givenName" : "Melinda", "published" : true, "oldId" : 10057771, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1953784, "link" : "/api/publication/1953784", "label" : "Kovács Gábor. A rendészeti szervek szervezeti kultúrájának összetevői és sajátosságai, a téma feldolgozása a Rendőrtiszti Főiskola vezetéselméleti oktatásában. (2009) Megjelent: Tanulmányok \"A rendészet kultúrája - kulturált rendészet\" című tudományos konferenciáról pp. 223-234", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000303, "link" : "/api/subtype/10000303", "label" : "Szaktanulmány (Könyvrészlet)", "name" : "Szaktanulmány", "nameEng" : "Study", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 219, "published" : true, "oldId" : 10000303, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A rendészeti szervek szervezeti kultúrájának összetevői és sajátosságai, a téma feldolgozása a Rendőrtiszti Főiskola vezetéselméleti oktatásában", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 525036, "link" : "/api/publicationidentifier/525036", "label" : "Teljes dokumentum: http://www.pecshor.hu/periodika/2009/kovacsg.pdf", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://www.pecshor.hu/periodika/2009/kovacsg.pdf", "realUrl" : "http://www.pecshor.hu/periodika/2009/kovacsg.pdf", "published" : false, "oldId" : 319164, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 12, "publishedYear" : 2009, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 1953784, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1953784, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 32013394, "link" : "/api/publication/32013394", "label" : "Fridrich Andrea et al. Ügyfélszolgálati szemlélet a szervezeti kultúrában. (2017) Megjelent: II. Turizmus és Biztonság Nemzetközi Tudományos Konferencia pp. 119-127", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000303, "link" : "/api/subtype/10000303", "label" : "Szaktanulmány (Könyvrészlet)", "name" : "Szaktanulmány", "nameEng" : "Study", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 219, "published" : true, "oldId" : 10000303, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Ügyfélszolgálati szemlélet a szervezeti kultúrában", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 14069597, "link" : "/api/publicationidentifier/14069597", "label" : "Teljes dokumentum: http://uni-pen.hu/files/konferencia/2017/Teljes_konf_tanulmanykotet.pdf#page=126", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "validState" : "NO", "idValue" : "http://uni-pen.hu/files/konferencia/2017/Teljes_konf_tanulmanykotet.pdf#page=126", "realUrl" : "http://uni-pen.hu/files/konferencia/2017/Teljes_konf_tanulmanykotet.pdf#page=126", "published" : false, "oldId" : 17416027, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 9, "publishedYear" : 2017, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 32013394, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/27377869", "label" : "Fridrich Andrea et al. Ügyfélszolgálati szemlélet a szervezeti kultúrában. (2017) Megjelent: II. Turizmus és Biztonság Nemzetközi Tudományos Konferencia pp. 119-127", "template" : "