Kálmán Zsófia. Humbug vagy hatékony módszer?: Kommunikációelméleti megfontolások az augmentatív kommunikációról. (2007) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 35 1 35-44
[Citation relation:27239955]

Object type
Citation
Id
27239955
Status
Published
Published
Yes
Unhandled tickets
0
Old Timestamp
2018-04-04T09:16:44.000+0000
Deleted
No
Old Id
17239955
Last modified
2018-04-04T09:16:44.000+0000
Created
2018-04-04T09:16:34.000+0000
Publication
Márkus Eszter. Súlyosan-halmozottan fogyatékos gyermekek nevelésének elméleti és gyakorlati problémái. (2005)
Publication MTMT ID
1981198
Related
Kálmán Zsófia. Humbug vagy hatékony módszer?: Kommunikációelméleti megfontolások az augmentatív kommunikációról. (2007) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 35 1 35-44
Citing publication MTMT ID
27239955
Source
kézi felvitel
External citation
Yes
External citation OK
Link
/api/citation/27239955
Label
Kálmán Zsófia. Humbug vagy hatékony módszer?: Kommunikációelméleti megfontolások az augmentatív kommunikációról. (2007) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 35 1 35-44
2020-10-25 03:23