Kálmán Zsófia. Humbug vagy hatékony módszer?: Kommunikációelméleti megfontolások az augmentatív kommunikációról. (2007) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 35 1 35-44
[Idézéskapcsolat:27239955]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27239955
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-04-04T09:16:44.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17239955
Utolsó módosítás
2018-04-04T09:16:44.000+0000
Létrehozás dátuma
2018-04-04T09:16:34.000+0000
Közlemény
Márkus Eszter. Súlyosan-halmozottan fogyatékos gyermekek nevelésének elméleti és gyakorlati problémái. (2005)
Közlemény MTMT azonosítója
1981198
Kapcsolódó cikk
Kálmán Zsófia. Humbug vagy hatékony módszer?: Kommunikációelméleti megfontolások az augmentatív kommunikációról. (2007) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 35 1 35-44
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27239955
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/27239955
Címke
Kálmán Zsófia. Humbug vagy hatékony módszer?: Kommunikációelméleti megfontolások az augmentatív kommunikációról. (2007) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 35 1 35-44
2020-09-20 03:22