Gereben Ferencné. Klinikai gyógypedagógiai: a tágan értelmezett gyógypedagógia-tudomány és -gyakorlat ismeretrendszere történeti aspektusból. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 41 Különszám 31-42
[Idézéskapcsolat:27234023]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27234023
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-03-29T13:18:21.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17234023
Utolsó módosítás
2018-03-29T13:18:21.000+0000
Létrehozás dátuma
2018-03-29T13:18:00.000+0000
Közlemény
Márkus Eszter. A súlyosan-halmozottan sérült személyek pedagógiájának kialakulása. (2004) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 32. 2. 97-104
Közlemény MTMT azonosítója
1980740
Kapcsolódó cikk
Gereben Ferencné. Klinikai gyógypedagógiai: a tágan értelmezett gyógypedagógia-tudomány és -gyakorlat ismeretrendszere történeti aspektusból. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 41 Különszám 31-42
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27234023
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/27234023
Címke
Gereben Ferencné. Klinikai gyógypedagógiai: a tágan értelmezett gyógypedagógia-tudomány és -gyakorlat ismeretrendszere történeti aspektusból. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 41 Különszám 31-42
2020-09-20 03:39