Torcsvary István. The value creating relation between e-commerce and e-logistics. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 2 169-175
[Idézéskapcsolat:27017956]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27017956
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-01-04T14:42:29.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17017956
Utolsó módosítás
2018-10-16T12:38:58.316+0000
Létrehozás dátuma
2017-12-30T11:14:30.000+0000
Láttamozva
2018-01-04T14:42:29.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Kápolnai András et al. E-business stratégia vállalati felsővezetőknek. (2002) ISBN:9639345741
Közlemény MTMT azonosítója
1805328
Kapcsolódó cikk
Torcsvary István. The value creating relation between e-commerce and e-logistics. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 2 169-175
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27017953
Eredet
Matarka
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/27017956
Címke
Torcsvary István. The value creating relation between e-commerce and e-logistics. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 2 169-175
2020-09-26 11:40