Torcsvary István. The value creating relation between e-commerce and e-logistics. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 2 169-175
[Idézéskapcsolat:27017931]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27017931
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-01-04T14:39:08.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17017931
Utolsó módosítás
2018-10-16T12:38:58.316+0000
Létrehozás dátuma
2017-12-30T11:02:47.000+0000
Láttamozva
2018-01-04T14:39:08.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Nemeslaki András et al. e-Business: Üzleti modellek. (2004) ISBN:9636221731; 9789636221737
Közlemény MTMT azonosítója
1851227
Kapcsolódó cikk
Torcsvary István. The value creating relation between e-commerce and e-logistics. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 2 169-175
Idézőközlemény MTMT azonosítója
27017953
Eredet
Matarka
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/27017931
Címke
Torcsvary István. The value creating relation between e-commerce and e-logistics. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 2 169-175
2020-10-02 01:15