Gáti Mirkó. Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities: Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities. (2016)
[Idézéskapcsolat:27009993]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27009993
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-12-19T11:27:50.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17009993
Utolsó módosítás
2018-10-19T17:51:57.819+0000
Létrehozás dátuma
2017-12-19T11:26:42.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-03-09T13:04:47.250+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-03-09T13:04:47.250+0000
Láttamozva
2017-12-19T11:27:50.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Nemeslaki András et al. e-Business: Üzleti modellek. (2004) ISBN:9636221731; 9789636221737
Közlemény MTMT azonosítója
1851227
Kapcsolódó cikk
Gáti Mirkó. Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities: Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities. (2016)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
3150070
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/27009993
Címke
Gáti Mirkó. Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities: Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities. (2016)
2020-09-28 12:08