Kemény Ildikó. A versenytársak csak egy kattintásra vannak = Competition is just a click away: Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. (2015)
[Idézéskapcsolat:27009979]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
27009979
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-12-19T11:15:08.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
17009979
Utolsó módosítás
2018-10-19T17:51:57.819+0000
Létrehozás dátuma
2017-12-19T11:13:06.000+0000
Láttamozva
2017-12-19T11:15:08.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Nemeslaki András et al. e-Business: Üzleti modellek. (2004) ISBN:9636221731; 9789636221737
Közlemény MTMT azonosítója
1851227
Kapcsolódó cikk
Kemény Ildikó. A versenytársak csak egy kattintásra vannak = Competition is just a click away: Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. (2015)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2981537
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/27009979
Címke
Kemény Ildikó. A versenytársak csak egy kattintásra vannak = Competition is just a click away: Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. (2015)
2020-09-29 08:37